'IKAN AJAIB' BANTU LELAKI MATI PUCUK



Benar-benar hebat!! Itulah yang dapat dinyatakan setelah tersiar satu artikel di sebuah akhbar tabloid minggu lepas berkaitan Ikan Belacak boleh membantu masalah lelaki.

Pihak akhbar tersebut menerima panggilan telefon bertalu-talu dari kalangan lelaki bermasalah yang bertanya tentang produk Ikan Belacak yang dipakejkan dengan jenama Mantopp!!

Dengan sambutan sungguh luarbiasa ini menyebabkan wartawan kami bergegas mendapatkan pelbagai maklumat berkenaan ikan belacak yang digunakan dalam produk Mantopp ini.
Dalam tinjauan kami di sebuah kampung di Sekinchan, tiba-tiba kami diperkenalkan dengan seorang tukang urut yang hanya mahu dipanggil Wak Basri.

Menurut Wak Basri, ia bekerja sebagai tukang urut lelaki sejak 30 tahun yang lalu. Berbagai-bagai jenis manusia yang beliau telah jumpa. Terutama lelaki yang mempunyai masalah lemah syahwat, kemaluan tidak keras dan yang paling ramai sekali mereka yang bermasalah saiz zakar yang kecil dan pendek.

"Alhamdulilah....wak dah urut lebih dari seribu orang lelaki yang mempunyai berbagai-bagai masalah. Terutama mereka yang ada masalah kemaluan kecil dan pendek, serta kurang keras waktu bersama isteri. Syukur, kebanyakkan berjaya diatasi masalah mereka. Sekarang ni Wak dah tak larat sangat, dah tak mahu lagi urut orang. Setakat sedara mara tu, bolehlah,"terang Wak.

Sebagai bukti, Wak Basri ketemukan kami dengan seorang pesakit lelakinya yang kebetulan datang ke kedai kopi itu. Bagaimanapun lelaki yang dipanggil Sudin itu enggan diambil gambar kerana malu, mengakui dulu beliau mempunyai masalah rumahtangga yang selalu berantakkan setiap hari kerana kegagalannya sewaktu diranjang.

"Terus terang saya mengakui yang saya sudah 6 tahun mati pucuk. Kemaluan saya tidak keras lagi. Isteri selalu meradang. Puas saya berikhtiar beli ubat macam-macam tapi tak menjadi. Puas berubat di merata-rata tempat. Tak sangka pulak dalam kampung sendiri rupanya ada orang yang boleh tolong saya,"ujar Sudin.

Menurut Sudin, ia sebenarnya hampir-hampir putus asa. Tap[i apabila rakannya meminta dia bertemu Wak Basri, pada mulanya dia menolak pelawaan itu. Malu, katanya. Lagi pun Wak Basri pun dari kampung bersebelahan sahaja. Segan ada, malu pun ada.

"Bagaimanapun sebab saya tak tahan kena berleter dengan isteri setiap hari, saya beranikan juga bertemu dengan Wak untuk ceritakan masalah saya yang sebenar-benarnya. Alhamdulillah...Wak memang hebat! Sebulan sahaja Wak urut saya guna minyak Ikan Belacak, terus alat sulit saya 'hidup' semula hinggalah ke hari ini,"katanya lagi.
Ketika diminta mengulas berkenaan produk Mantopp!! ini, menurut Wak Basri Mantopp!! sememangnya merupakan Minyak Ikan Belacak yang asli (original) dan sangat elok disimpan oleh kalangan lelaki yang bermasalah.

"Kita kena ingat, jangan silap guna minyak belacak. Kalau silap guna, kemaluan anda boleh mendapat kesan yang buruk. Kulit kemnaluan akan melecek dan ini akan menyebabkan akan timbul masalah kelamin nanti. Oleh itu Wak syorkan pada sesiapa sahaja yang ingin mendapat produk asli, belilah Mantopp!! ini. Minyak Ikan Belacak yang Wak bagi kegunaan Mantopp!! ini benar-benar tulen dan dijamin tidak merosakkan alat sulit pengguna,"ujarnya lagi yang memberi kebenaran kepada seorang rakannya Pak Tam yang tersiar ceritanya di akhbar ini keluaran lepas untuk membantu memasarkan Minyak Belacak ini dengan jenama Mantopp!!.
Wak basri seterusnya mengingatkan bahawa sekarang berlambak-lambak orang jual Minyak Ikan Belacak di kaki-kaki lima dan pasar malam.

"Wak dah kaji...kebanyakkan kandungan ikan belacak sikit sangat. tak sampai pun 1%. Rugi kalau anda beli. Dapatkan sahaja terus Mantopp!! ini yang Wak jamin kandungannya yang tulen dan berkesan," terangnya lagi.
Bagi anda yang ingin membeli produk ini, sila dapatkan terus dari pembekal besar di Kuala Lumpur menerusi talian: 017-3488597 Wan , 013-2200409 Syahrul , 013-2173130 Azuan.
PELUANG JADI AGEN ATAU STOKIS

Pihak Diamond Networks Resoucers dan Azom Global Networks membuka peluang kepada sesiapa sahaja yang berminat menjadi Stokis atau Agen. Untuk menjadi stokis, modal cuma RM1200 (30 botol) Semenanjung / RM1350 Sabah Sarawak. Bagi agen pula, RM250 (5 botol) semenanjung / RM275 Sabah Sarawak. Hubungi : 017-3488597 Wan.

BELIAN CARA POS:

Produk ini tidak dijual di kedai-kedai biasa bagi mengelakkan tiruan. Jika di tempat anda belum ada Stokis atau agen, anda boleh terus masukkan duit ke akaun berikut: Maybank 106016708371 Azhar Omar. Bila dah masuk duit, sila maklumkan kami dengan memaklumkan kami menerusi mesej ke talian: 017-3488597 .


Tambah Imej